Wednesday, June 24, 2009

Cerita rakan-rakan ku....


Pada suatu malam, ketika aku sedang tidur di rumah... aku terjaga dan menyedari langsir di bilikku terbuka... beralun-alun seperti ditiup angin yg kuat... aku turun dari katil untuk menutup tingkap yang terbuka... salmbil melangkah perlahan-lahan, aku terkejut melihat tingkap itu sebenarnya tidak tertutup... kemudian aku ternampak satu lembaga hitam yang tinggi sedang melakukan sesuatu... aku mengecilkan mataku dan aku terkejut melihat lembaga itu sedang shuffle... lembaga yang sedang shuffle tersebut adalah bumblebee, starscream, optimus prime dan megatron... mereka semua membuat competition haram di belakang rumah aku sambil diperhatikan hannah montana sekeluarga... Tanpa diduga... sepasukan terminator datang menyerang untuk menyuraikan perhimpunan hindraf yang diketuai optimus prime dan megatron sambil diperhatikan maple bawah pokok... dengan kehadiran kumpulan metallica menambah kerancakan pada malam itu sambil mempersembahkan lagu "sad but true" dan kemunculan istimewa kumpulan hujan yang meletup dengan lagu "bila ku sudah tiada"... lalu mereka bergaduh berapi-api , bertumbuk dan macam-macam lagi... kebetulan pada waktu itu lintasnya en.najib cikgu b.i sekolah aku... denagn marah dia menggosok-gosok kepalanya sambil menjerit dengan lembut "bertukar"... lalu munculnya ultraman gaia hasil pertukaran en.najib... terus memusnahkan mereka semua dengan ultra beam..!! tetapi serangan itu dapat ditepis oleh shin chan menggunakan perisai 2 kepala botak... kesudahan karangan sains fiksyen ini diakhiri dengan " assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh"...

Hasil nukilan sasterawan negara:

Azizan the shuffler, cedok sharp, najib the metallica, arman the great, wan smiley..... Hafidz mr. Bushido....

No comments:

Post a Comment