Tuesday, September 6, 2011

Eii Geram lak Aku~

Heyy!! Assalamualikum korang.. Hahaha.. Sori la dah lama tak publish something kat blog ni.. Aku bukan malas nak update, tapi blog ni dulu aku guna untuk cerita pasal hari-hari bahagia aku dengan orang yang tersayang.. Emm tapi nak buat macam mana kan?? Benda dah terkandas.. Masa pun tak boleh nak ubah balik... So bia Jela~

Now!! Aku ada story baru.. Pasal aku nekad nak study hard for final exam yang dah tinggal lagi berapa minggu je lagi..

Well aku memang berapi sikit ngan family aky lately ni.. Sebab aku selalu je kena pangkah bila cita kat dorang pasal impian aku.. Come'on la, aku bukan nak jadi anak durhaka.. Tapi korang panas hati tak if korang ada impain positif macam mengidam nak beli rumah besar one day if korang dah berjaya.. Tapi mak korang kondem korang

Ehh!! berasap bai.. Tapi anak baik kan.. Diam jela.. BUT!!! Kakak aku ni batu api sikit.. Aku memang berbulu habis dengan dia.. Pikir kakak je.. Nasib baik aku ni penyabar sikit.. Ntah apa yang dia dengki sangat dengan aku.. PFTTTTT~

No comments:

Post a Comment