Wednesday, September 7, 2011

Muehehehehe

Assalamualaikum~ Bwahahaha.. Yess!! Aku baru je follow mamat jenglot kelas aku pow kita orang punya lecturer.. Semua ni si Adam punya plan la.. Nak sangat makan dengan lecturer CIT kita orang.. Lagipun aku nak try la rapat ngan sir aku tu.. Nama dia Zari Nezam bin Ruzali.. Muka dia serius macam yakuza.. Masa 1st aku kenal dia dlu, goyang gak la sebab muka dia agak perit kot.

But biasa la.. Bak kata pepatah, "tak kenal maka tak cinta".. So hari ni Adam da bodek dia belanja kita orang.. Asalnya aku malas nak ambik port pun.. Tapi dah dia dengan Arel seret aku sampai kereta sir, aku tadah jela.. Nak ke tak aku follow jela dia orang.

Tapi dah memang rezeki kan.. Aku pun makan jela dengan niat nak jaga hati walaupun sedap nasi ayam tu aku sapu sampai pinggan licin.. HAHAHAHaHAH!!!

No comments:

Post a Comment