Sunday, July 26, 2009

Melawat Sambil Membuat Lawatan


ZZZstTss..... Okey2... Korang kat siaran yang betul... Tv 77... Hehehe juz kiddin je la... Ni la gambar masa aku pergi lawatan baru-baru ni... Gambar ni telah di-edit oleh Ain.. Si comel yang duduk kat atas tembok dalam gambar... Gambar ni berlatar belakangkan Pusat Sumber negara... Antara 1 tempat yang menjadi destinsai lawatan kami... Banyak lagi gambar yang diambil sebenarnya... Tapi cuma ni je yang sempat sampai kat tangan aku... Yang lain-lain tu aku kena mintak kat orang kot... Hahaha... Napak tak si botak dalam gambar tu... Dia takde kena mengena ngan aku... Hahaha... Lawatan PSS sekolah aku ni memang gempak tau... Bayar Rm10 je tapi jalan-jalan lak sampai menara KL... Teramat jakunnya aku sebab tak pernah sampai lagi... Huhuhu...

No comments:

Post a Comment