Friday, August 28, 2009

Katak Pisang

Hari ni aku masih lagi demam. Huhu. Tapi aku kuat la. Boleh je aku puasa. Tak ponteng pun. Hehehe. Rasa-rasa cuti aku pun dah makin sikit. Bukak sekolah nanti ada trial exam. Takot. Macam tak. Macam takot jugak. Nak buat macam mana. Hadap je la. Raya tahun ni pun macam tak penting sangat. Fokus Apiz!!!. Haha. Maybe raya tahun ni disambut dengan latihan-latihan yang menggunung. Harap boleh bantu dapat result baik dalam spm. Tadi ade kawan bagitau petua nak hilang panas badan. Caranya bubuh daun pisang kat atas tilam dan baring sampai daun tu layu. Masalahnya aku tak ada daun pisang. Apa lagi, aku upah budak-budak kecik suh amik daun pisang kat kebun. Yang bestnye budak-budak ni, dorang bukan bawak daun je. Sekali dengan katak pisang dorang kidnap. Terperanjat aku masa bukak daun tu. Nasib baik katak tu melompat keluar rumah. Hahaha.

No comments:

Post a Comment