Saturday, August 8, 2009

Selamat Berjuang Rakan-Rakanku

Sekarang dah sampai masa untuk kita besiap... Beberapa bulan sahaja lagi kita akan menduduki SPM... Bagi sesiapa yang masih lena dibuai mimpi indah... Ayuh bangkitlah... Masih belum terlewat untuk kita bersiap sedia... Aku juga ingin bersiap sedia untuk SPM... Semua ini demi masa depanku... Cinta... Hiburan... TV... Internet... Enjoy??? Masih lagi dalam hati aku... Tetapi aku akan ketepikan dulu... Bukan masanya untuk semua itu... Mungkin itu semua lumrah remaja... Tapi aku inginkan ilmu... Aku dahagakan ilmu... Agak poyo kan kata-kataku... Tapi aku akan buktikan yang aku semenganya dahagakan ilmu... Aku ingin kejayaan sewaktu PMRku berulang lagi... Bagi semua rakan-rakanku... Masa depan kita bukan untuk dijahanamkan diri kita sendiri... Bukankah seronok mendengar semua rakan-rakan kita berjaya... Masa dan ruang remaja kita sememangnya paling indah... Tetapi dari hari ke hari... Kita semakin menghampiri medan perang... Yang menentukan masa depan kita..........................................

No comments:

Post a Comment