Monday, August 24, 2009

Well Hidup Bukan Untuk Mengutuk

Aku tahu... Kadang-kadang... Kita tak boleh tutup mulut orang... Sesetengah orang memang dilahirkan mulut kurang ajar, busuk hati dan hasad dengki... Kita manusia tiada kuasa untuk mengubah semua itu... Melainkan mereka sedar akan apa yang telah mereka lakukan dan kembali ke pangkal jalan... Fitnah... Aku cukup benci dengan sesiapa yang menyebarkan fitnah... Cukup benci!!! Aku tidak akan menyimpan dendam kepada mereka... Tetapi aku harap mereka berubah dan insaf dengan diri mereka... Aku buat blog ni untuk berkongsi kegembiraan hari-hari aku dengan kawan-kawanku... Bukan untuk membiarkan orang lain mengumpat disini... Kepada sesiapa penulis blog yang membiarkan orang mengumpat orang lain di blognya... Aku nasihatkan agar korang delate je la blog tu... Kalau tak puas hati dengan aku, leh mesej kt tempat mesej yang aku sediakan... Lagi ganas... Kita jumpa depan-depan... Aku bukan pengecut... Kepada Sesiapa yang carik pasal dengan kawan-kawan aku... Cakap dengan tangan aku...

No comments:

Post a Comment